Sportowcy angażują się w marketingową współpracę ze znanymi markami. W akcje o charakterze społecznym, wolontariat i zbiórki dla potrzebujących. Wielu z nich zakłada własne fundacje i wykorzystuje moc swojego wizerunku- pomagając. Przedstawiamy subiektywny ranking ciekawych inicjatyw ze sportowcami w tle. Robert Lewandowski jest A

Zaufanie i emocje kibiców (konsumentów), które są związane z daną osobą, przekładają się na kolejne kontrakty reklamowe. Popularność zawodników przekłada się bezpośrednio na zainteresowanie firm, które chcą by dany sportowiec zasilił szeregi promotorów marki czy twarzy danego produktu. W przypadku polskiej kadry ilość kontraktów reklamowych prezentuje się imponująco.

Dla Fana sportu Kibicowanie weszło nam już tak mocno w krew, że podczas wspierania „Naszych” potrafimy się jednoczyć i razem bawić. Miłośnicy sportów nie tylko piłkarskich pokochali Strefy Kibica, lubią wspólne dopingować sportowców w większym gronie, gdzie emocje sięgają zenitu. Rywalizacja i walka o medale są oczywiście istotą igrzysk, ale bardzo ważnym miejscem jest

Najpopularniejszy olimpijski sport Zawody Polish Open wróciły na golfową mapę Polski w randze europejskiej ligi Pro Golf Tour. Ten olimpijski sport należy do najpopularniejszych, zarówno pod względem liczby widzów, jak i zawodników. Szacuje się, że po kij golfowy regularnie sięga 60 milionów ludzi. Golfiści są w czołówce najlepiej

Dla uzależnionych sportem Bertrand Piccard pomysłodawca Solar Impulse i André Borschberg współzałożyciel; piloci Szwajcarscy; odbyli pierwszą w historii podróż dookoła świata samolotem zasilanym energią słoneczną. Lot Solar Impulse dookoła świata odbył się w 2015 roku. Przygotowywali się na ok. 500 godzin rzeczywistego lotu. Całe przedsięwzięcie okrążenia ziemi

Dlaczego ludzie wylewają krew, pot i łzy na ekstremalnych biegach? Nie wiem 😉 … Kilka tytułów mistrzowskich, mnóstwo wysiłku, zabawy i dalej nie wiem…35 km 😛 tyle pokonuję tygodniowo i 100 km rowerek- skromniutko 🙂 O sponsoringu i marketingu wokół tego wydarzenia- tutaj podzielę się z Wami. Założeniem jest, aby ludzie sobie pomagali i wspierali

Czy rynek upominków może pomóc firmom? Praca w powierzchni open space wymaga, aby od czasu do czasu przewinął się element identyfikacji wizualnej. Nowoczesne biuro powinno być wyposażone w firmowe kubki, długopisy, notesy. Dobrze jest, jeśli elementy identyfikacji wizualnej przewijają się w codziennym życiu. W biurowcach pracownicy poruszają się przy użyciu kart magnetycznych,

Nagroda Łatwo się uzależniamy, wiąże się to chęcią uzyskania nagrody. Nie mniej jednak kierują na mi dwa powody. Jeden to poszukiwanie i oczekiwanie przyjemności: na przykład poszukiwanie pożywienia i uczucie sytości i ten jest zawsze atrakcyjny. Drugi może podlegać wypaczeniu przez przyzwyczajenie: na przykład uzależnienia od hazardu, seksu, narkotyków, doznania są coraz

close
Translate »