Filozofia byciem nieprzeciętnym

Dlaczego ludzie wylewają krew, pot i łzy na ekstremalnych biegach?

Nie wiem 😉 … Kilka tytułów mistrzowskich, mnóstwo wysiłku, zabawy i dalej nie wiem…
35 km 😛 tyle pokonuję tygodniowo i 100 km rowerek- skromniutko 🙂

O sponsoringu i marketingu wokół tego wydarzenia- tutaj podzielę się z Wami.

Założeniem jest, aby ludzie sobie pomagali i wspierali się nawzajem. Ciężko jest znaleźć inne tego tupu przedsięwzięcia. Jest więc jak w życiu, nie realne do pokonania, ale wkładasz wysiłek, otrzymujesz pomoc od innych i w efekcie dajesz radę. Satysfakcja jest gigantyczna!
Takie podejście przenosi się na całe życie. Daje niesamowitego kopa w codziennym funkcjonowaniu. Tu tkwi tajemnica 🙂

Przygotowania rozpoczynają się już rok wcześniej. Dostosowywujemy zapotrzebowania na poszczególne grupy produktów, od liczby koszulek, czapek, spodenek, medali uwzględniając potencjał frekwencyjny i rozwiązania logistyczne. Kolejno powstaje szczegółowa koncepcja z partnerami strategicznymi wydarzenia. To interesujący i innowatorski punkt, pozwala sponsorom, korporacjom określić dodatkowe elementy komunikacyjne, zbieżne z ich celami marketingowymi.

Chcemy pracować z markami, które w biznesie wyznają górne wartości, którym przyświecają wielkie cele. Siła i charakter, walka z słabościami i chęć zmiany na lepsze nie są obce.

Ten obszar współpracy jest dla mnie bardzo ważny.

close
Translate »