![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/4-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/13-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/6-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/1-3.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/5-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/2-3.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/8-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/3-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/10-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/9-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/7-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/12-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/11-1.jpg)
BeeLight
Gadżety mogą być nie tylko uniwersalne, ale także funkcjonalne. Taki produkt będzie stale użytkowany, co spowoduje zapamiętanie promowanej marki. Przy użyciu technik zdobień i nadruku uzyskamy przykład upominku uniwersalnego i skutecznego, wzmacniającego markę. Poza funkcjonalnością, gadżet może być także rozrywkowy.
W przypadku odbiorcy danej marki u klienta, który otrzymał upominek pojawiają się pozytywne emocje, a co za tym idzie budzi jego zaangażowanie i zwiększa świadomość brandu. To potężna platforma strategii marketingowej. Warto umiejętnie wykorzystać siłę przekazu gadżetów.
Klient:
BeeLight