![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/6-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/5-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/7-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/12.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/11.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/4-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/10-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/1-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/8-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/3-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/13.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/2-2.jpg)
Aviva
Ważnym elementem mającym wpływ na efektywność sprzedaży jest opakowanie. Za decyzje zakupowe odpowiadają między innymi efekt aureoli, inaczej zwany efektem halo. Polega on na skojarzeniu pozytywnych cech: ładne opakowanie kojarzymy z produktem o wysokiej jakości.
Istotne jest, aby opakowania podlegały recyklingowi, ograniczając ślad ekologiczny. Opakowania które służą do ponownego użycia, które nadają się do kompostowania lub są wytwarzane z odpadów, surowców odnawialnych.
Wyjątkowe opakowania produktu potrafią zbudować odpowiednie skojarzenia i emocje.To część marki, nośnik logo, ważny element identyfikacji wizualnej i przede wszystkim zabezpieczenie zawartości.
Klient:
Aviva