Filozofia byciem nieprzeciętnym
Dlaczego ludzie wylewają krew, pot i łzy na ekstremalnych biegach?
Nie wiem … Kilka tytułów mistrzowskich, mnóstwo wysiłku, zabawy i dalej nie wiem…
35 km tyle pokonuję tygodniowo i 100 km rowerek- skromniutko
O sponsoringu i marketingu wokół tego wydarzenia- tutaj podzielę się z Wami.
Założeniem jest, aby ludzie sobie pomagali i wspierali się nawzajem. Ciężko jest znaleźć inne tego tupu przedsięwzięcia. Jest więc jak w życiu, nie realne do pokonania, ale wkładasz wysiłek, otrzymujesz pomoc od innych i w efekcie dajesz radę. Satysfakcja jest gigantyczna!
Takie podejście przenosi się na całe życie. Daje niesamowitego kopa w codziennym funkcjonowaniu. Tu tkwi tajemnica
Przygotowania rozpoczynają się już rok wcześniej. Dostosowywujemy zapotrzebowania na poszczególne grupy produktów, od liczby koszulek, czapek, spodenek, medali uwzględniając potencjał frekwencyjny i rozwiązania logistyczne. Kolejno powstaje szczegółowa koncepcja z partnerami strategicznymi wydarzenia. To interesujący i innowatorski punkt, pozwala sponsorom, korporacjom określić dodatkowe elementy komunikacyjne, zbieżne z ich celami marketingowymi.
Chcemy pracować z markami, które w biznesie wyznają górne wartości, którym przyświecają wielkie cele. Siła i charakter, walka z słabościami i chęć zmiany na lepsze nie są obce.
Ten obszar współpracy jest dla mnie bardzo ważny.
Podobne posty
Uzależnienia
Nagroda Łatwo się uzależniamy, wiąże się to chęcią uzyskania nagrody. Nie mniej jednak kieru
Rynek upominków
Czy rynek upominków może pomóc firmom? Praca w powierzchni open space wymaga, aby od czasu do cza
Samolot zasilany energią słoneczną
Dla uzależnionych sportem Bertrand Piccard pomysłodawca Solar Impulse i André Borschberg współ