Projektanci Enaj nie ograniczają się do kreślenia linii, tworzenia kształtów i modelowania projektów.
Jesteśmy proekologiczni
Działalność charytatywna
Inicjatywy
Najnowsze artykuły
Zobacz więcej
Search
TOP
PR – Enaj
13715
page-template-default,page,page-id-13715,eltd-core-1.1,awake-ver-1.0,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,eltd-mimic-ajax,eltd-grid-1200,eltd-blog-installed,eltd-default-style,eltd-fade-push-text-top,eltd-header-standard,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-slide-from-left,eltd-,eltd-fullscreen-search eltd-search-fade,eltd-side-menu-slide-from-right,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
SKORZYSTAJ
PUBLIC RELATIONS

Naszym celem jest zaangażowanie konsumentów w dialog z marką i przygotowanie marki do dialogu z konsumentami.

Komunikacja z konsumentami, klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Internet a dokładnie media społecznościowe i platformy do prostego tworzenie blogów w połączeniu z popularnością wyszukiwarek typu Google dają konsumentom znakomitą siłę oddziaływania. Poprzez konsekwentną realizację polityki nie tylko dwukierunkowej komunikacji, współpracy i angażowania konsumentów z budujemy społeczności sprzymierzeńców i fanów marki.

CSR działania społeczne, charytatywne i sponsoring.

Sponsoring, kampanie społeczne i edukacyjne są wyrazem odpowiedzialności społecznej firm ich właścicieli i liderów. Są też skutecznym działaniem wspierającym PR produktowy i PR korporacyjny. Budują wizerunek firmy jako organizacji świadomej i odpowiedzialnej społecznie. Jednocześnie cieszą się sporym zainteresowaniem mediów ze względu na to, że dotyczą społecznie ważnych kwestii i zwiększają świadomość społeczną. Z czysto biznesowego punktu widzenia aktywność CSR można też traktować jako działania prewencyjne, zapobieganie rozprzestrzeniania się potencjalnych kryzysów. Taka aktywność jest inwestycją, która szybko zwraca się w chwili powstania kryzysu.

Media Relations, relacje z mediami.

Budowanie pozytywnego wizerunku produktu, usługi, firmy za pośrednictwem mediów jest jednym z głównych elementów PR. Skorzystaj z naszych bardzo dobrych relacji z dziennikarzami wynikających ze stosowania najwyższych standardów PR.

Brand PR, produktowy.

Krótkoterminowe strategie promocyjne, długoterminowe kampanie wizerunkowe, wprowadzenie na rynek nowych produktów, usług, marek, budowanie wizerunku produktów, usług, marek, pozycjonowanie, wydarzenia specjalne wzmacniające wizerunek, organizację wystaw, pokazów, targów, opracowanie i tworzenie materiałów off-linę; ulotki, foldery; opracowanie i dystrybucję informacji prasowych.

OFERTA DLA CIEBIE
ADVERTSING

W każdej branży strategiczny dobór narzędzi jest kluczowy, dlatego do ich wyboru przykładamy wielką uwagę. Narzędzia dobieramy indywidualnie, wyzbywamy się istniejących schematów oraz gotowych rozwiązań. Jesteśmy po to, aby trafiać w punkt.

Programy lojalnościowe.

W trakcie wielu lat pracy przy gadżetach reklamowych, zdobyliśmy cenną wiedzę praktyczną związaną ze specyfiką poszczególnych grup produktowych. Każdy program lojalnościowy czy motywacyjny jest związany z realizacją nagród. W projektach zachęcamy do przykładania szczególnej uwagi do ich doboru i dopasowania do profilu uczestnika, aby dawały jak największą wartość postrzeganą. Katalogi charakteryzują się przejrzystością i atrakcyjną formą prezentacji proponowanych nagród rzeczowych. Skorzystaj ze wsparcia sprzedaży dzięki programom motywacyjnym, lojalnościowym bądź pracowniczym, od koncepcji, poprzez programowanie aplikacji administrującej, po obsługę programu i wysyłkę nagród; przekonasz się, że kiedy w naszych kompetencjach leży ich zakup, logistyka i wydawanie, zawsze będą realizowane na czas i w jak najbardziej atrakcyjnych dla klienta cenach.

Promocje sprzedaży.

Opracujemy, wdrożymy i przeprowadzimy promocje sprzedaży skierowane zarówno do konsumentów ostatecznych jaki i sieci sprzedaży. Skorzystaj z najbardziej efektywnych mechanizmów promocji sprzedaży, takich jak: loterie, konkursy, sms-y promocje. Na potrzeby promocji opracujemy wszelkie kluczowe materiały reklamowe, przygotujemy także niezbędne dla tego typu działań regulaminy i pozwolenia. Projekty poparte są badaniami dotyczącymi oczekiwań klienta jak i grupy docelowej. Wyprodukujemy wszelkiego rodzaju materiały BTL takie jak: ulotki i foldery, biuletyny, materiały POS, broszury, katalogi produktowe, przesyłki direct mail, corporate identity, cenniki, opakowania, stoiska promocyjne (stand, display, dispenser).