![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/31-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/30-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/29-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/28-3.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/27-3.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/26-4.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/10-9.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/11-8.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/25-4.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/24-4.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/23-4.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/6-11.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/9-10.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/8-10.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/7-10.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/20-5.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/3-13.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/14-6.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/12-7.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/16-5.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/15-5.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/5-11.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/22-4.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/19-5.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/18-5.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/2-14.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/1-14.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/17-5.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/13-7.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/10/4-11.jpg)
Hengst Filter
Koncentrujemy się na tym, aby wszystkie strategie, które przedstawiamy, generowały pozytywną zmianę biznesową Klientów. Czasami są to projekty, w których większą rolę odgrywa komunikacja, super pomysł, kreatywny w którym to idea jest nośnikiem tej zmiany. Mamy też na swoim koncie projekty technologiczne. Stawiamy na to, aby proces tworzenia optymalnej rekomendacji dla naszych Klientów był jeszcze bardziej sprawny i zintegrowany.
Jeżeli z czegoś mielibyśmy być szczególnie dumni, to z projektów realizowanych z Firmą Hengst Filter, bo takie doświadczenia lubimy najbardziej. Kumulowanie pożądanych zachowań związanych zarówno z używaniem danego produktu i usługi. Projektowane tak, aby reprezentować określone wartości i idee Klienta, tak aby mogły z nimi utożsamiać się odbiorcy, pracownicy, klienci, kooperanci i otoczenie biznesowe.
Finalnie zaowocowało to stałą współpracą.
Klient:
Hengst Filter