![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/18-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/17-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/16-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/15-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/14-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/11-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/6-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/5-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/13-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/12-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/10-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/9-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/20-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/19-1.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/8-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/7-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/4-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/3-2.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/2-3.jpg)
![](https://enaj.pl/new/wp-content/uploads/2021/12/1-2.jpg)
Alphabet
Produkty stanowią o wartości Firmy i skupiają wokół niej lojalnych klientów. Zwiększają prezentację produktu, budują świadomość, wspierają i rozwijają procesy komunikacyjne, ale to system wartości marki jest podstawą, które wybierają klienci.
A czy gadżet może dołączyć do formułowania benefitów emocjonalnych, korzyści, które obok funkcjonalnych właściwości, zastosowań produktów, usług faktycznie wybierają Klienci? Jeżeli tak, to z pewnością taki mamy u siebie i od 14 lat realizujemy dla marki Alphabet.
Klient:
Alphabet