Galanteria
Doświadczenie
Jaki musi być sam gadżet? Każdy pewnie odpowie innowacyjny, ciekawy, inny od wszystkich… No i zgoda, ale nie do końca. Ja dodałabym innowacyjny i funkcjonalny jednocześnie. Dlaczego funkcjonalny? Bo taki upominek używamy częściej, nasz kontakt z nim jest bliższy i charakteryzuje się wiekszą częstotliwością. A z czym tworzy się większa więź, z czymś z czym obcujemy na co dzień, czy od czasu do czasu?
Staramy się, aby upominek niósł ze sobą bagaż emocjonalny tak bardzo jak się da. Wówczas stanie się czymś więcej niż zwykłym gadżetem reklamowym.
Projektowanie galanterii wymaga doświadczenia, umiejętności i wiedzy, a galanteria ma być docelowo produktem funkcjonalnym i pod każdym względem dostarczać nam wartości estetycznych.
By
admin
Podobne posty
Notesy
Notatki, rysunki Na początku notesy produkowane były przez małe włoskie manufaktury i dystrybuow
Wielopiętrowy supermarket
Gdzie jest haczyk ;)? Wielki, ogromny, wielopiętrowy supermarket, w którym kupicie wszystko.Szef p
Gadżety porcelanowe
Przedmioty tego rodzaju stanowią doskonałe zapalniki w komunikacji marki. Mają cechy, które