Z perspektywy

Z perspektywy Aviv-y‬ wszystko wygląda inaczej.

Nawet ‪enaj‬ lubi czasem skoczyć na głęboką wodę i zaryzykować… ale nigdy w kwestii gadżetów, tutaj wszystko musi być szybko i skutecznie!

Decydując się na wykorzystanie upominków reklamowych, musimy zdawać sobie sprawę z kluczowej roli, jaką pełni adekwatny dobór gadżetu do celów komunikacyjnych, które chcemy osiągnąć. W doprecyzowaniu wstępnych założeń pomocna jest świadomość funkcji, które potencjalnie może spełniać gadżet reklamowy w kontekście szerszej strategii komunikacyjnej naszej firmy. Już na samym początku warto zadać sobie pytanie: jaki cel chcemy osiągnąć? Czy zmierzamy do tego, aby zwiększyć rozpoznawalność marki, czy poprzez wykorzystanie gadżetów chcemy stymulować poziom sprzedaży, czy też może naszym celem jest podtrzymanie relacji z dotychczasowymi Klientami? Odpowiedź na te pytania to dopiero pierwszy krok. Doprecyzowanie tych kwestii stwarza jednak możliwość wstępnego określenia charakteru gadżetów reklamowych.

A co preferują najmłodsi odbiorcy? Czy reklama ma decydujący wpływ na wzrost konsumpcyjnej postawy u najmłodszych? W jakim wieku dzieci zaczynają rozumieć związek między reklamą a towarem oferowanym w sklepie? Dyskusja trwa od lat.
Nie mnie jednak warto uświadomić dzieciom, jak odbierać reklamę: wypicie soku nie sprawi, że będą silniejsze lub szybsze. Równie ważne jest kształtowanie nawyków konsumenckich: produkt typu cola to napój okazyjny, który nie powinien być podstawą żywienia. Zatem stwierdzenie, że reklama manipuluje i namawia do niepotrzebnych zakupów, jest wygodną wymówką.

close
Translate »