Gadżety porcelanowe
Przedmioty tego rodzaju stanowią doskonałe zapalniki w komunikacji marki. Mają cechy, które powinna mieć dobra reklama.
Nie lądują w śmietniku, chyba, że się zbiją 😉 Skupiają na sobie większą uwagę i mogą być przekazywane z rąk do rąk, w znaczącym stopniu zwiększając zasięg promocji.
Gadżety porcelanowe pozwalają dotrzeć do najtrudniej dostępnych grup docelowych. Aktywizują również kanały komunikacyjne, które oporne są na standardowe nośniki. Skutecznie przyciągają uwagę młodego pokolenia, grupy docelowej bardzo atrakcyjnej, a jednocześnie wymagającej, która decyduje o przyszłości wielu marek.
Podobne posty
Notesy
Notatki, rysunki Na początku notesy produkowane były przez małe włoskie manufaktury i dystrybuow
Galanteria
Doświadczenie Jaki musi być sam gadżet? Każdy pewnie odpowie innowacyjny, ciekawy, inny od wszys
Wielopiętrowy supermarket
Gdzie jest haczyk ;)? Wielki, ogromny, wielopiętrowy supermarket, w którym kupicie wszystko.Szef p