Projektanci Enaj nie ograniczają się do kreślenia linii, tworzenia kształtów i modelowania projektów.
Jesteśmy proekologiczni
Działalność charytatywna
Inicjatywy
Najnowsze artykuły
Zobacz więcej
Search
TOP
Upominek – Enaj
14893
page-template-default,page,page-id-14893,eltd-core-1.1,awake-ver-1.0,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,eltd-mimic-ajax,eltd-grid-1200,eltd-blog-installed,eltd-default-style,eltd-fade-push-text-top,eltd-header-standard,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-slide-from-left,eltd-,eltd-fullscreen-search eltd-search-fade,eltd-side-menu-slide-from-right,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Skóra saffiano rozsławiona został kilka sezonów temu przez dom mody Prada.

Ta fakturowana skóra jest niezwykle wytrzymała i odporna na zarysowania, a co za tym idzie służy o wiele dłużej niż ta tradycyjnie wyprawiana. Po raz pierwszy użyta została przez wcześniej wspomniany dom mody Prada w jego luksusowej linii torebek, które szybko zyskały popularność i marka opatentowała to nowoczesne wykończenie.

Swoją niezwykłość zawdzięcza specjalnemu procesowi, któremu poddawana jest na ostatnim etapie produkcji. Wkładana jest do specjalnej maszyny, która rozgrzana do 74 stopni wytłacza na niej charakterystyczny, subtelny kratkowany wzór. Następnie skórę pokrywa się warstwą wosku, która dodatkowo zabezpiecza jej powierzchnię i sprawia, że jest odporna na wodę, zabrudzenia i zarysowania.

Oryginalna skóra Saffiano to skóra cielęca, jednak obecnie coraz częściej stosuje się ten rodzaj wykończenia na innych rodzajach materiału, również na tak zwanej skórze ekologicznej. Zastosowanie tego typu wykończenia na torebkach czy dodatkach nadaje im luksusowego wyglądu i podnosi ich walory użytkowe. Produkty dzięki charakterystycznemu wykończeniu prezentują się niezwykle stylowo i luksusowo i stanowią doskonały dodatek do eleganckich stylizacji. Są także doskonałą propozycją dla osób, które cenią sobie wysoką jakość i funkcjonalność noszonych akcesoriów, ponieważ przez długi czas wyglądać będą doskonale i nie zniszczą się tak szybko, jak wyroby z innego typu materiałów.

Zobacz więcej: Kolekcja ze skóry saffiano

i trochę tutaj: W światłach miasta

Cienki portfel pomieści wszystkie przedmioty

Zobaczcie, jaka jest różnica między cienkim portfelem a portfelem cegłą…


karta debetowa (na bieżące wydatki), karta kredytowa (często ratuje sytuację, kiedy np. nie zdążysz na samolot i będzie konieczny nieplanowany nocleg), gotówka (najbezpieczniej mieć około 300 złotych w banknotach 50, 20, 10 – wystarczy wówczas na benzynę, kolację albo tani hotel), dowód osobisty (potrzebny w banku, urzędach, przy przekraczaniu granicy w UE), prawo jazdy (prowadzenie swojego lub wynajętego/pożyczonego pojazdu), dowód rejestracyjny z OC i AC w środku, klucz, pamięć, smartphone- nic dodać nic ująć 🙂

Z perspektywy Aviv-y‬ wszystko wygląda inaczej.

Nawet ‪enaj‬ lubi czasem skoczyć na głęboką wodę i zaryzykować… ale nigdy w kwestii gadżetów, tutaj wszystko musi być szybko i skutecznie!

Decydując się na wykorzystanie upominków reklamowych, musimy zdawać sobie sprawę z kluczowej roli, jaką pełni adekwatny dobór gadżetu do celów komunikacyjnych, które chcemy osiągnąć. W doprecyzowaniu wstępnych założeń pomocna jest świadomość funkcji, które potencjalnie może spełniać gadżet reklamowy w kontekście szerszej strategii komunikacyjnej naszej firmy. Już na samym początku warto zadać sobie pytanie: jaki cel chcemy osiągnąć? Czy zmierzamy do tego, aby zwiększyć rozpoznawalność marki, czy poprzez wykorzystanie gadżetów chcemy stymulować poziom sprzedaży, czy też może naszym celem jest podtrzymanie relacji z dotychczasowymi Klientami? Odpowiedź na te pytania to dopiero pierwszy krok. Doprecyzowanie tych kwestii stwarza jednak możliwość wstępnego określenia charakteru gadżetów reklamowych.

A co preferują najmłodsi odbiorcy? Czy reklama ma decydujący wpływ na wzrost konsumpcyjnej postawy u najmłodszych? W jakim wieku dzieci zaczynają rozumieć związek między reklamą a towarem oferowanym w sklepie? Dyskusja trwa od lat.
Nie mnie jednak warto uświadomić dzieciom, jak odbierać reklamę: wypicie soku nie sprawi, że będą silniejsze lub szybsze. Równie ważne jest kształtowanie nawyków konsumenckich: produkt typu cola to napój okazyjny, który nie powinien być podstawą żywienia. Zatem stwierdzenie, że reklama manipuluje i namawia do niepotrzebnych zakupów, jest wygodną wymówką.

We wszystkich gałęziach przemysłu odzież ochronna i robocza stanowi podstawowy środek ochrony pracy.

Najczęściej jest to odzież okrywająca lub zastępująca odzież osobistą. Zakłada się ją, aby chronić ciało pracownika przed zagrożeniami, takimi jak: zranienia ciała czy przeniknięcie przez skórę szkodliwych substancji.
W czasie wykonywania pracy największe niebezpieczeństwo związane jest z ogniem, wysoką temperaturą, groźnymi substancjami chemicznymi, prądem elektrycznym, chłodem, wilgocią, zagrożeniami biologicznymi i mechanicznymi.
Odzież ochronna i robocza jest zaprojektowana w taki sposób, aby chronić ciało pracownika przed określonymi zagrożeniami, które występują w środowisku pracy. Wykonywana jest ze specjalnych rodzajów materiałów i tkanin. Jest właściwie wykończona i impregnowana, ma określoną grubość materiału, splot włókien. Bardzo często odzież ochronna lub robocza posiada znaki firmowe, w postaci logo lub nazwy pracodawcy. Tym samym pełni również rolę odzieży reklamowej.
BAWEŁNA jest miękkim, wygodnym i naturalnym materiałem, który chroni i wentyluje. Jedną z zalet bawełny jest to, że nie ulega stopieniu pod działaniem ognia ani iskry i trudno ją zapalić. Nasza wytrzymała tkanina bawełniana o diagonalnym splocie jest wyjątkowo solidna i trwała. Jest to możliwe, ponieważ to my sami jesteśmy zaangażowani w proces jej rozwoju, począwszy od włókna do końcowej produkcji.
Połączenie BAWEŁNY I POLIESTRU doskonale sprawdziło się w produkcji wytrzymałych ubrań. Właściwości oddychające bawełny połączone z wytrzymałością i trwałymi kolorami poliestru powodują, że ubrania z poliestru/bawełny zachowują swój kształt i kolor przez dłuższy czas. Ubrania z poliestru/bawełny nadają się więc doskonale do noszenia podczas wykonywania ciężkich prac, które nakładają spore wymagania zarówno na ubranie, jak i noszącą je osobę.
CORDURA® to marka bardzo trwałego poliamidowego materiału DuPont’a. Materiał ten jest trzykrotnie mocniejszy niż standardowy poliamid i do siedmiu razy mocniejszy niż bawełna, a jednocześnie cienki i elastyczny. Używamy go przede wszystkim jako wzmocnienia w miejscach narażonych na zużycie.
NYLON DOBBY Materiał wiatroodporny i wodoodporny o wysokiej zdolności przenoszenia wilgoci i właściwościach oddychających. Bardzo solidny i mocny. Łatwy do utrzymania i trwały. 3000 mm słupa wody i 4000 mvp oddachalności.
NYLON OXFORD Materiał wiatroodporny i wodoodporny o wysokiej zdolności przenoszenia wilgoci i właściwościach oddychających. Bardzo solidny i mocny. Łatwy do utrzymania i trwały. 2000 mm słupa wody i 3000 mvp oddachalności.
Pro Dry™ to materiały, które nosisz najbliżej skóry. Przenoszą wilgoć i pozwalają jej przeniknąć do warstwy zewnętrznej. Dzięki Pro Dry™ ubrania mokre i zimne nie muszą przylegać bezpośrednio do ciała.

Pro Thermal™ to materiały, które stanowią skuteczną izolację zarówno przed ciepłem jak i zimnem. Materiały te wykrywają i odprowadzają nadmiar ciepła a jednocześnie chronią przed niepożądanym zimnem. Pro Thermal™ utrzymuje temperaturę ciała na równym i przyjemnym poziomie przez cały dzień. Przydatne przy izolacji ubrań pośrednich.

 Pro Vent™ to materiały o bardzo dobrych właściwościach oddychających. Odprowadzają one wilgoć i nadmiar ciepła. Są odporne na deszcz, śnieg i wiatr. Pro Vent™ to elastyczne materiały ochronne noszone na samym wierzchu.
 Protec™ to materiały zapewniające skuteczną ochronę przed warunkami zewnętrznymi. Są one odporne na zużycie i podarcie. Protec™ nadaje się do bardzo męczącej pracy w trudnych warunkach.
Nano-Tex™ to materiał, który jednocześnie nie przyjmuje plam i ułatwia ich usuwanie. Poprzez zastosowanie tej nowej technologii na ubraniach, nie musisz godzić się na kompromis w zakresie wygody czy funkcjonalności, by osiągnąć taką jakość. Możemy uzyskać miękkość bawełny, jednocześnie zachowując czystość ubrania wraz z uczuciem świeżości.
JAK TO DZIAŁA? Jeden nanometr to jedna miliardowa metra. Jest to mniej więcej równowartość wielkości od 3 do 5 atomów. Modyfikując strukturę włókien stworzyliśmy tkaninę charakteryzującą się wspaniałymi właściwościami i zapewniającą niespotykany komfort. Jako pierwsi zastosowaliśmy nanotechnologię do produkcji naszych ubrań roboczych, co niewątpliwie wyznaczy standard w naszej branży.

ZALETY TKANINY NANO-TEX™ W porównaniu z normalną odzieżą roboczą, rewolucyjna tkanina NANO-TEX™ w wieloraki sposób zapobiega powstawaniu plam i usuwa plamy. Każde włókno zostało zmodyfikowane w taki sposób, aby możliwe było stworzenie trwałego, mocnego i wyjątkowo funkcjonalnego produktu.

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE ułatwia usuwanie plam, zapewnia długotrwałą ochronę, dłużej pozostaje czysta i świeża, naturalnie miękka i wygodna, tkanina oddychająca.

 Certyfikowana odzież EN ISO 20 471.2013 odzież ostrzegawcza EN ISO 13 688.2013

Jak działa technologia odbicia zwrotnego? Miliony małych kulek zwanych mikropryzmatami skupiają stykające się z nimi światło i odbijają je do jego początkowego źródła. Oczywista korzyścią jest fakt, że dzięki efektowi odbicia zwrotnego oświetlana osoba staje się lepiej widoczna i może być szybciej zauważona. Zwiększając bezpieczeństwo i widoczność w warunkach słabego oświetlenia i w nocy.

Katalog

Efektywne, to nic innego jak gadżet od enaj, łączy przekaz reklamowy z funkcjonalnym.

Ciekawostki:

W niektórych społecznościach duże ręczniki kąpielowe spełniają namiastkę płaszczy kąpielowych: osoba przepasana takim ręcznikiem w biodrach jest uznawana za dostatecznie okrytą np. w drodze na basen, do sauny, czy towarzyszących im barów, podczas gdy obecność w tych samych miejscach w samym stroju kąpielowym jest już uznawana za negliż.
„Rzucić ręcznik” w żargonie sportowym to poddanie zawodnika przez trenera.

Przedmioty tego rodzaju stanowią doskonałe zapalniki w komunikacji marki. Mają cechy, które powinna mieć dobra reklama.

Nie lądują w śmietniku, chyba, że się zbiją 😉 Skupiają na sobie większą uwagę i mogą być przekazywane z rąk do rąk, w znaczącym stopniu zwiększając zasięg promocji.

Gadżety porcelanowe pozwalają dotrzeć do najtrudniej dostępnych grup docelowych. Aktywizują również kanały komunikacyjne, które oporne są na standardowe nośniki. Skutecznie przyciągają uwagę młodego pokolenia, grupy docelowej bardzo atrakcyjnej, a jednocześnie wymagającej, która decyduje o przyszłości wielu marek.

Gdzie jest haczyk ;)?

Wielki, ogromny, wielopiętrowy supermarket, w którym kupicie wszystko.
Szef przyjmuje do pracy nowego sprzedawcę, dając mu jeden dzień okresu próbnego, żeby go przetestować.
Po zamknięciu wzywa szef nowego sprzedawcę do biura:
– No to ile dziś zrobił pan transakcji? – pyta sprzedawcę.
– Jedną, szefie.
– Co?! Jedną?! Nasi sprzedawcy mają średnio od sześćdziesięciu do siedemdziesięciu transakcji w ciągu dnia! Co pan robił przez cały dzień? A właściwie to ile pan utargował?
– Trzysta osiemdziesiąt tysięcy dolarów.
Szefa zatkało.
– Trzy… sta osiem… dziesiąt tysięcy? Na Boga, co pan sprzedał?

– No, na początku sprzedałem mały haczyk na ryby.
– Haczyk na ryby? Za trzysta osiemdziesiąt tysięcy?
– Potem przekonałem klienta, żeby wziął jeszcze średni i duży haczyk. Następnie przekonałem go, że powinien wziąć jeszcze żyłkę. Sprzedałem mu trzy rodzaje: cienką, średnią i grubą. Wdaliśmy się w rozmowę. Spytałem gdzie będzie łowić. Powiedział, że na Missouri, dwadzieścia mil na północ. W związku z tym sprzedałem mu jeszcze porządną wiatrówkę, nieprzemakalne spodnie i rybackie gumowce, ponieważ tam mocno wieje. Przekonałem go, że na brzegu ryby nie biorą, no i tak poszliśmy wybrać łódź motorową. Spytałem go jakie ma auto i wydusiłem z niego, że dość małe aby odwieźć łódź, w związku z czym sprzedałem mu przyczepę.
– I wszystko to sprzedał pan człowiekowi, który przyszedł sobie kupić jeden, jedyny haczyk na ryby?
– On przyszedł z zamiarem kupienia podpasek dla swojej żony, ale zaproponowałem mu, że skoro w weekend nici z seksu, to może pojechałby przynajmniej na ryby.

Więcej

Doświadczenie

Jaki musi być sam gadżet? Każdy pewnie odpowie innowacyjny, ciekawy, inny od wszystkich… No i zgoda, ale nie do końca. Ja dodałabym innowacyjny i funkcjonalny jednocześnie. Dlaczego funkcjonalny? Bo taki upominek używamy częściej, nasz kontakt z nim jest bliższy i charakteryzuje się wiekszą częstotliwością. A z czym tworzy się większa więź, z czymś z czym obcujemy na co dzień, czy od czasu do czasu?
Staramy się, aby upominek niósł ze sobą bagaż emocjonalny tak bardzo jak się da. Wówczas stanie się czymś więcej niż zwykłym gadżetem reklamowym.
Projektowanie galanterii wymaga doświadczenia, umiejętności i wiedzy, a galanteria ma być docelowo produktem funkcjonalnym i pod każdym względem dostarczać nam wartości estetycznych.
ZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcie

Notatki, rysunki

Na początku notesy produkowane były przez małe włoskie manufaktury i dystrybuowane przez paryskie sklepy papiernicze odwiedzane przez międzynarodową awangardę. Zawsze z dobrej jakości papieru w kolorze kremowym, w charakterystycznej, szytej, najczęściej czarnej oprawie z zamknięciem z taśmy elastycznej. Zaufany i poręczny towarzysz podróży, notes był magazynem cennych szkiców, notatek, historii i pomysłów, które pewnego dnia stawały się sławnymi obrazami lub stronami ukochanych książek.

Wolisz notes pierwszy z brzegu, czy indywidualnie zaprojektowany pod Twoje preferencje? Większość z nas decyduje się zaufać bardziej produktom wyspecjalizowanym.

  1. Notes w sam raz na prezent firmowy.
  2. Notes, który sprawdzi się idealnie na sympozjum, konferencji, spotkaniu firmowym.
  3. Notes jako funkcjonalne narzędzie pracy dla profesjonalistów i marzycieli.