Projektanci Enaj nie ograniczają się do kreślenia linii, tworzenia kształtów i modelowania projektów.
Jesteśmy proekologiczni
Działalność charytatywna
Inicjatywy
Najnowsze artykuły
Zobacz więcej
Search
TOP
Gwarancja i reklamacje – Enaj
13925
page-template-default,page,page-id-13925,eltd-core-1.1,awake-ver-1.0,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,eltd-mimic-ajax,eltd-grid-1200,eltd-blog-installed,eltd-default-style,eltd-fade-push-text-top,eltd-header-standard,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-slide-from-left,eltd-dark-header,eltd-fullscreen-search eltd-search-fade,eltd-side-menu-slide-from-right,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
Gwarancja i reklamacje

PDF: Ogólne warunki umów sprzedaży stosowane przez Enaj

PROCEDURA ZGŁASZANIA REKLAMACJI

1. Proszę odszukać dokument potwierdzający zakup towaru w firmie Enaj, faktura, paragon.

2. Kliknąć w poniższy link i wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego: PDF

3. Wypełniony formularz wysłać:

– drogą elektroniczną na adres: biuro@enaj.pl

– listem poleconym na adres: ul. Legionów 42-29, 82-300 Elbląg z dopiskiem „Reklamacja”

4. Poczekać na odpowiedź z serwisu.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 27 lipiec 2002 r

Wszystkie szczegóły dotyczące procedury reklamacji znajdziesz w Ogólnych warunkach umowy sprzedaży. Doradcy Handlowi firmy Enaj Group nie są upoważnieni do odbioru reklamowanego towaru.